wtorek, 16 czerwca 2015

Pazurki

witam :)
dzisiaj z racji tego, ze jutro nareszcie lece na upragniony urlop do Polski skorzystalam z uslug Angeli D. z Leeds. 
Jest to moja pierwsza przygoda z tipsami, skusilam sie ze wzgledu na piatkowy slub na ktory zostalam zaproszona, na codzien pracuje w bardzo grubych rekawiczkach i ciezko wychodowac wlasne szpony... ;)
wyszlam z wielkim usmiechem na twarzy!
















Jak Wam sie podobaja?








Wracajac do poprzedniej notki i podkladu L'OREAL INFALLIBLE 24H-MATTE - podklad wyglada bardzo ladnie i naturalnie po aplikacji, krycie jest srednie ale nie najgorsze, latwiej naklada mi sie go pedzlem. Konsystencja plynna co czyni go bardzo wydajnym. Wyglada bardzo ladnie i estetycznie na twarzy, napewno bede siegala po niego czesto.

Plusy:
-ogromny plus za naturalny wyglad! 
-nie zapycha porow
-wydajnosc
-wygodne opakowanie

Minusy:
-nie matuje na 24h, po kilku godz skora nabiera polysku
-podkresla suche skorki (na szczescie ja nie mam ich prawie wcale, ale odpada u dziewczyn z sucha skora)
-sciera sie w okolicach nosa

Sorki za brak zdjec, ale przed urlopem jestem strasznie zabiegana...
Na wieksze wyjsca goraco polecam  podklad REVLON COLORSTAY! u mnie sprawdza sie rewelacyjnie ale uzywany na codzien moze wysuszyc skore.

Pozdrawiam cieplutko!

8 komentarzy:

  1. Ten ciemny ze wzorami wprost cudownie. Całość wygląda rewelacyjnie! Chyba aż sama się skuszę na jakiś manicure. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne paznokcie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdobienie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki :) Szczególnie ta delikatność u stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń