wtorek, 10 maja 2016

Sunny day!

 Witajcie!
Miniony weekend w Leeds byl przepiekny!
Sobote spedzilam niezbyt przyjemnie, biegajac po Manchesterze probujac dostac sie na kolejny zabieg usowania blizn. Powrot rowniez nie byl lekki, cala sobota z glowy do tego dosc bolesna...
Niedziele za to wykorzystalam na maxa cieszac sie  ponad 20 stopniami ciepla wylegiwalam sie do 16 z kociskiem w parku!!!! :) oby wiecej takich pieknych dni!!!!

Wczoraj lekarz rodzinny skierowal mnie do specjalisty z podejrzeniem zespolu ciesni kanalu nadgarstka, w koncu moze dowiem sie czegos konkretnego na temat mojej odretwialej dloni.

Z przemeczenia nie moge dotrzec na silownie, jakos brak mi ostatnio motywacji mimo, ze wakacyjne bilety nad polskie morze juz kupione! :)





















:)








Zycze Wam i sobie kochani jak najwiecej takich pieknych i slonecznych dni jak na tych zdjeciach!!! 

11 komentarzy:

  1. Jaka słodka kicia :)
    pozdrawiam i zaprazam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, przesłodki kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kociak. Rewelacyjne zabarwienie sierści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko dobrze z Twoim zdrowiem, z dłonią?

      Usuń
  5. Ten kotek skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za słodki kociak <3

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki śliczny kotek <3
    bardzo ładnie wyglądałas :) też uwielbiam tak spędzać niedziele!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń