sobota, 23 maja 2015

Kosmetyczne porzadki!

Witajcie!
Z racji tego, ze ropoczynam dlugi weekend postanowilam uporzadkowac maly balagan panujacy miedzy moimi kosmetykami, dzieki temu przypomnialam sobie o istnieniu kilku produktow rzuconych w kat!



Cos dla oczu:













Konturowanie, podkreslanie kosci policzkowych:


Na zdjeciu od gory z lewej strony znajduja sie:
1. MUA - Undress your skin- SHIMMER HIGHLIGHTER- rozswietlacz do twarzy B150D
2. MUA - Undress your skin- SHIMMER HIGHLIGHTER- rozswietlacz do twarzy B165D
Z obu jestem bardzo zadowolona, co lepsze mozna ich uzyc nie tylko do rozswietlania twarzy ale rowniez jako CIENI do powiek! B165D o zlotym odcieniu swietnie nadaje sie do rozswietlenia wewnetrznego kacika oka, do czego tez czesto go uzywam.
CENA: ok 16 zl szt

3. SOLAIT Maxi Bronzer, Deep Bronze

4. INGLOT- PUDER BRAZUJACY AMC 79
CENA: ok 35 zl

5. BOURJOIS Blush ROZ DO POLICZKOW Rose D'or 34
CENA: ok 35 zl

6. INGLOT -ROZ DO POLICZKOW 82
Piekny i naturalny, matowy efekt - aktualnie nie rozstaje sie z nim!
CENA: ok 20 zl

7. MAYBELLINE - DREAM TOUCH BLUSH 02
CENA: ok 35zl
Mysle, ze jest wart swojej ceny, wyglada bardzo delikatnie (nie nalezy oczywiscie przesadzac z iloscia), rozswietla twarz i jest bardzo wydajny, jeden z moich ulubionych.

8. REVOLON - PHOTOREADY PINCHED JOUES PINCEES 100
Z racji tego, ze jest on praktycznie niewidoczny na policzkach, raczej nie dokoncze opakowania.

9. AVON- GLOW PERELKI BRAZUJACE COOL
CENA: ok 50 zl
Niby sa to perelki brazujace, jednak wygladaja po nalozeniu bardziej jak roz, pieknie rozswietlaja, uwielbiam je!


BENEFIT - HIGH BEAM ROZSWIETLACZ DO TWARZY
CENA: ok 100 zl
Produktu uzylam zaledwie dwa razy, jest wiec dla mnie nowoscia. Moim osobistym zdaniem daje piekny naturalny i delikatny efekt rozswietlenia cery.








PODKLADY:



Podstawa kazdego makijazu to wlasnie podklad, bardzo ciezko jest znalezc podklad idealny, jesli w ogole cos takiego istnieje ;)
Drugim problemem jest odpowiedni dobor koloru.


Aktualnie moim nr 1 jest podklad REVOLON COLOR STAY do cery mieszanej/tlustej 180 SAND BEIGE, kolor jest idealny, podklad trwaly, nie tworzy efektu maski, dobrze kryje i wyrownuje koloryt cery, po kilku godz strefe T nalezy przypudrowac, jak w przypadku wiekszosci podkladow.

CENA: w promocjach ok 30 zl



Na podlkadzie z INGLOTa HD PERFECT COVERUP 73 zawiodlam sie STRASZNIE!!! po 1 ma bardzo nieprzyjemny zapach, pierwszy raz odrzucil mnie zapach podkladu! po 2 strefa T swieci sie po nim niczym po nasmarowaniu olejem, krycie znikome, generalnie jedno wielkie NIE! 
Moim zdaniem zdecydowanie NIE WART swojej ceny!

CENA: ok 80zl



RIMMEL MATCH PERFECTION 201 CLASSIC BEIGE. Delikatny, nie tworzacy efektu maski, napewno nie nada sie dla osob, ktore lubia matowe wykonczenie , ale i tak jest jak najbardziej na plus.
CENA: ok 40zl

RIMMEL STAY MATTE 200 SOFT BEIGE
Powiem szczerze, ze bylam zaskoczona konsystencja tego podkladu, mus rozprowadza sie  bardzo przyjemnie,nie spodziewalam sie, ze podklad w tej cenie da tak piekne wykonczenie. Jest to aktualnie moj nr 2.

CENA: ok 20 zl



PHARMACERIS FLUID MATUJACY ZWEZAJACY PORY 02 NATURAL
Po podklad ten siegnelam ze wzgledu na oplakany stan mojej cery, generalnie bylam bardzo zadowolona, podklad wygladal na twarzy estetycznie, nie tworzyl efektu maski, latwo sie rozprowadzal. Jednak odcien niby naturalny naturalnym napewno nie jest i okazal sie dla mnie za ciemny. 

CENA: ok 30zl



Podklady w sztyfcie MAYBELLINE FIT ME Anti-Shine Stick posiadam dwa odcienie 130 PRALINE  i 220  BEIGE NU
Podkladow uzylam tylko raz, rozcieraja sie swietnie, sa latwe w uzyciu i szybko sie je aplikuje.
Na twarzy wygladaja bardzo naturalnie, krycie znikome, wykonczenie satynowe, nie matowe.
Z racji tego, ze wole jednak bardziej kryjace i matowe podklady zalegaja na polce, mysle jednak, ze beda swietna alternatywa na lato, sa prawie nie widoczne a latem to ogromny plus!

CENA: ok 30 zl szt





Centrum dowodzenia :)




Uzywalyscie ktoregos kosmetyku? Jakie sa wasze opinie na ich temat?



10 komentarzy:

  1. Używałam tylko różu z Bourjois. Teraz poszukuje jakiegoś dobrego kremu BB do cery mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam 4 podkłady a używam jednego. to samo paletek cieni się dotyczy - mam ich z 7 a używam jednej;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz wszystko pięknie poukładane. Mi się już nic nie pieści po mojego pudełeczka, haha. Ja używałam paru produktów. Niestety podkład Revlona się u mnie nie sprawdził i zatkał mi pory pomimo bazy. Teraz walczę z tym i mam Max Foctora. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja :D Lakier z benefitu jest BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to rozswietlacz do twarzy, nie lakier ;)

      Usuń
  5. sporo tego masz ;) Jakieś 5 razy więcej niż ja haha ;D

    HELLO-WONDERFUL - klik
    Kliknęłabyś u mnie w linki z wishlisty? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, widzę sporo znanych mi kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również ostatnio z racji wyjazdu na kilka miesięcy uporządkowałam dosłownie wszystko :) Sporo też wyrzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne cienie maja te paletki ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te rozświetlacze z MUA. Mam obydwa i obydwa szalenie lubię, złoty genialnie się sprawdza jako cień do powiek :) Maybelline Color Tatto też bardzo przypadł mi do gustu, obecnie używam tego cienia do brwi, mam też kilka innych odcieni którymi uwielbiam robic kreski, m.in. turkus i granat. Z podkładów znam tylko Revlona ColoStay, który lubię, aczkolwiek obecnie przerzuciłam się na PhotoReady i również się w nim zakochałam.

    OdpowiedzUsuń